قیمت زرشک ۹۸ دچار تحولات بسیاری بود. این تحولات از سال ۹۷ شروع شد و به سال ۹۸ نیز رسید. از جمله این تحولات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. زرشک اعلا و با کیفیت در بازار دچار کمبود شد
  2. زرشک افزایش قیمت مداوم داشت
  3. در دوره ای رکود بر بازار حاکم شد و خرید و فروش به سختی انجام می گرفت. 

قیمت زرشک از اوایل فصل برداشت در سال ۹۷ تا فصل برداشت در سال ۹۸ بیشتر از سه برابر شد. یعنی رشد قیمت سیصد درصدی را بازار زرشک شاهد بود. 

فروش زرشک بیرجند و قاینات

کشت و صنعت آبرام زرشک بیرجند و قاینات را برای مصارف داخلی و صادرات در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. معمولاً غذاخوری‌ها و رستوران‌ها برای مصارف خود از زرشک پفکی استفاده می‌کنند و برای صادرات نیز زرشک پفکی اعلا مدنظر قرار دارد. زرشک دانه اناری در رستوران‌ها و هتل‌هایی که برانند غذای خود را با کمترین قیمت در کیفیتی مطلوب نگه دارند مناسب می‌باشد. زرشک دانه اناری به صورت تر و تازه نیز در آبگیری و ساختن شربت و کنسانتره به کار می‌رود. در مکان اصلی تولید زرشک یعنی خراسان جنوبی فروش عمده زرشک نیز صورت می‌گیرد که به دلیل انطباق محل تولید زرشک و محل فروش آن قیمت زرشک به پایین‌ترین حد خود می‌رسد. بازرگانان برای دسترسی به زرشک با کیفیت در قیمت مناسب می‌توانند با کشاورزان در شهرهای خراسان جنوبی به طور بی‌واسطه در تماس باشند چرا که قیمت زرشک در مناطق دیگر مطمئنا بیشتر است.برای اطلاع از اخبار قیمت زرشک و خرید بهینه با دفتر  فروش آبرام در تماس باشید. یکی از مزایای ارتباط با دفتر آبرام این است که قیمت ارائه شده توسط کشت و صنعت آبرام با قیمت زرشک در محل تولید آن یکی است. همچنین در خرید زرشک از آبرام می توان از انتقال با کمترین هزینه بار زرشک به محل مورد نظر بهره برد. چراکه ما با بهترین و مناسب ترین بار بری ها کا می کنیم. مراجعه حضوری به دفتر آبرام و آگاهی از کیفیت و قیمت زرشک موجب حس اطمینان خاطر و امنیت برای مشتریان عزیز است. از این رو به ملاقات ما بیایید و یا با ما با شماره های زیر در تماس باشید.

 

برای بهره گیری از اخرین قیمت انواع زرشک  و مقالات مفیدی در مورد قیمت زرشک در بازار ایران و جهان ، قیمت زرشک در بازار تهران، قیمت زرشک در بازار مشهد،  قیمت زرشک پفکی، قیمت زرشک دانه اناری  و بسیار دیگر به سایت زرشک ابرام  به آدرس https://1zereshk.ir  مراجعه نمایید.