کشت و صنعت آبرام، مجموعه ای فعال در زمینه تولید ( آماده سازی)، فروش زرشک و کنسانتره زرشک است. تمام همت و تلاش ما بر این است که از شیوه سنتی عرضه زرشک فاصله بگیریم تا بتوانیم قیمت تمام شده آنها را در پایین ترین حد ممکن نگه داریم.کشت و صنعت آبرام در  ایران با همان برند تجاری آبرام در بازار مواد غذایی فعالیت دارد.

کشت و صنعت آبرام مفتخر است که زرشک و کنسانتره زرشک را به دو صورت فله و بسته بندی شده مطابق با نیاز مصرف کنندگان و صادرکنندگان عزیز فراهم آورد. مجموعه آتما، شما تجار، صادرکنندگان، رستوران داران و مغازه داران  عزیز را به همکاری با این شرکت دعوت می نماید. کافیست به لیست قیمت زرشک آبرام در همین وب سایت مراجعه کنید و یا در کانال اینستاگرام زرشک آبرام و تلگرام زرشک آبرام عضو شوید.

برای اطلاعات بیشتر درباره ما و همین طور لیست دقیق قیمت با زرشک ابرام تماس بگیرید.

 زمینه فعالیت دوم:  برنج ایرانی و وارداتی

برنجبار یک مجموعه تولید و پخش انواع برنج ایرانی است که کیفیت برنج ایرانی را در فاکتورهای مختلف ارزیابی می کند. برنجبار همچنین قیمت خرید عمده انواع برنج را به صورت روزانه و به قیمت درب کارخانه ارائه می دهد. برنج تخصص ماست! سایت اصلی ما برنجبار است. 

 

 

 

 

خدمات ما

فروش انواع زرشک و فراورده های زرسک 

عرضه مستقیم و بدون واسطه انواع زرشک و کنسانتره زرشک با گستره کیفیتی و قیمتی مختلف متناسب با تامین نیاز تمام مصرف کنندگان ایرانی و خارجی

صادرات انواع زرشک و فراورده های زرشک

زرشک محصولی با هویت کاملا ایرانی می باشد . این محصول هنوز آنگونه که باید و شاید جایگاه خود را در میان اقلام صادراتی باز نکرده است.کشت و صنعت آبرام باعرضه زرشک و کنسانتره  با استانداردهای بالا، امیدوار است که گامی در جهت آسان سازی صادرات این محصول برای تجار گرامی را فراهم آورد.