قیمت زرشک اعلا در ایران 

 

 زرشک اعلا یا همان زرشک پفکی برگزیده مسیری طولانی و پر دنگ و فنگ را طی می‌کند تا به بازارهای مختلف برسد. زرشک پفکی در واقع از خشک کردن زرشک دست چین و ممتاز در طول دو ماه حاصل می‌شود. از آنجا که نحوه چیدن زرشک در کیفیت زرشک تأثیر به سزایی دارد انتخاب روشی مطمئن که کمترین آسیب را بر بدنه میوه زرشک وارد کند نهایت اهمیت را داراست.

به طور مثال در روش ضربه‌ای و روش‌های ماشینی مکنده میوه زرشک ممکن است دچار خراشیدگی و زدگی شود و ماهیت اصلی خود را از دست بدهد و حبه های ناقص و زخمی تحویل دهد.ولی در روش شاخه‌چین به دلیل عدم تماس با میوه‌ها بهترین محصول ممکن به دست می‌آید و در وهله بعدی یعنی زمان خشک کردن زرشک نیز از روش سنتی بهینه برای رطوبت زدایی زرشک استفاده می‌شود. در این روش میوه زرشک در محلی سرپوشیده به دور از باران و آفتاب و حواشی محیطی روی چوب‌بست‌هایی چیده می‌شود و در دمای طبیعی به مرور ایام آبشان تبخیر می‌شود و محصول خشک و پاکیزه به جا می‌ماند. زرشکی که در طی این عملیات خشک می‌شود زرشک پفکی نام دارد. زرشک پفکی اعلا اما مرحله دیگری پیش رو دارد که بسیار حساس و در خور توجه و دقت فراوان است. در این مرحله ضایعات و تلفات و حبه‌های کوچک تر از میان توده زرشک جدا می‌شوند تا به محصول یک دست و یک اندازه برسیم که در نوع خود کم نظیر است. زرشک پفکی اعلا در استعلام از خریداران عمده و صادرکنندگان محصولی بسیار رضایت بخش معرفی شده و همگان به کیفیت بالا و ظاهر زیبا و دلنشین آن اذعان می‌کنند. این محصول ممتاز با بالاترین قیمت نسبت به انواع دیگر زرشک به فروش می‌رسد.

خرید زرشک پفکی اعلا اگر بدون دخالت واسطه‌ها و عملیات خودسرانه آنها صورت گیرد می تواند به پایین ترین حد خود برسد و از هر نظر مشتریان را خشنود سازد. خرید‌ زرشک پفکی اعلا به اقتضای نوع استفاده در کشورهای وارد کننده به عنوان زرشک صادراتی استفاده می‌شود. هر چند که بعضی از این کشورها به دلیل موارد استفاده غیر مرتبط با ظاهر زرشک به دریافت زرشک دانه اناری نیز قانع هستند.

 

قیمت زرشک اعلا به طور حتم در شهرهای تولیدکننده آن یعنی قائن و بیرجند و همچنین در مشهد به دلیل بعد مسافت اندک آن از محل تولید زرشک نسبت به شهرهای دیگر پایین‌تر است. متصدیان مربوط به صادرات زرشک معمولاً زرشک مورد نیاز خود را از شهرهای بیرجند قائن تهیه می‌کنند و این زرشک در همان مکان خشک و بسته بندی می‌شود و از همانجا به کشورهای تقاضا کننده فرستاده می‌شود. در میان کشورهای اروپایی وارد کننده زرشک، آلمان بیشترین سهم را در دریافت زرشک دارد. البته این کشورها چندان با مصارف غذایی زرشک آشنایی ندارند و بیشتر زرشک دریافتی را در موارد دارویی و بهداشتی به فراوری می‌رسانند. درست است که زرشک خشک در محل تولید آن یعنی قائن و بیرجند و مشهد در پایین ترین سطح خود قرار دارد اما بعضی از بنگاه‌های خرید زرشک در تهران و بعضی از دفاتر بازرگانی نیز در این پروسه می‌توانند تاثیر گذار باشند.

خرید زرشک از این دفاتر در تهران به دلیل مرکزیت جغرافیایی، مقدار زیادی از زحمت خرید را برای صادرکنندگان می‌کاهد و کمک می کند که در محل زندگی خود یعنی تهران به زرشک اعلا با قیمت مناسب و حتی گاه همتراز با قیمت زرشک اعلا در مشهد دسترسی داشته باشند.دفتر تجاری آبرام یکی از این مراکز است که تلاشش برای عرضه بهترین نوع زرشک با پایین ترین قیمت و ارسال رایگان آن قابل تقدیر است. دفتر تجاری آبرام با برنامه‌ریزی‌های اصولی و سازمان یافته زرشک را از مرکز تولید آن فارغ از دخالت دلالان و واسطه ها خریداری می‌کند و با کمترین سود زرشک پفکی اعلا را به تهران منتقل کرده، در اختیار صادر کنندگان و خریداران عمده زرشک قرار می‌دهد. با رجوع به دفتر مرکزی آبرام می‌توان زرشک پفکی اعلا و انواع زرشک با کیفیت را در نازلترین قیمت خریداری نمود. مطمئناً خرید زرشک فله‌ای از خرید محدود آن کمتر است و از هزینه‌های بسته بندی و آرم کالا و ثبت شماره و چنین اقتضائاتی فارغ است. قیمت زرشک فله‌ای حتی گاهی به اندازه ۴ برابر از قیمت زرشک پک‌شده کمتر می‌باشد. برای آشنایی و تسلط بر آخرین نتایج و آمار مربوط به قیمت زرشک با دفتر  آبرام تماس بگیرید. 

 

 مدیر فروش خانم شادمان
شماره موبایل 09122980199
شماره دفتر 021-86046255
کانال تلگرام Zereshk_price@
پاسخگویی تلگرام barberry_abram@
پاسخگویی واتس اپ کلیک کنید
پست الکترونیکی info@abramfood.com
آدرس شرکت تهران، یوسف آباد، خیابان ١٢، پلاک ٢٨