مشکلات کشاورزان و صادرات زرشک پفکی اعلا

 

در مرحله برداشت زرشک نیز آموزش‌های مربوطه لازم است تا کشاورزان بهترین شیوه‌ها را برای چیدن زرشک انتخاب کنند تا میوه زرشک دچار آسیب‌دیدگی و خراشیدگی نشود و کیفیت محصول پایین نیاید. یکی از جلوه‌های میوه زرشک که موجب جذب مشتریان می‌شود رنگ زیبا و درخشان زرشک است که در صورت آسیب‌دیدگی دچار تغییر و تیرگی می‌شود و امکان حصول زرشک خشک پفکی را از بین می‌برد. وجود جایگاه‌های مناسب برای خشک کردن سنتی زرشک در درازمدت و رسیدن به زرشک پفکی که اغلب برای صادرات زرشک برگزیده می‌شود به رکن اساسی در مراحل بعد از برداشت زرشک تبدیل شده است که عنایت مسئولین و نهادهای مربوط به جهاد کشاورزی را می‌طلبد. برخلاف زعفران که از دیرباز برای مردم جهان شناخته شده بود و از ایران به بسیاری از سرزمین‌های دور و نزدیک فرستاده می‌شد زرشک در محاق گمنامی باقی مانده و هنوز هم به جز کشورهای همسایه ملت‌های دیگر درک واضحی از حضور این محصول ارزشمند و خواص غذایی و دارویی فراوان آن ندارند. علاوه بر کشورهای همسایه زرشک به چند کشور اروپایی هم صادر می شود. در میان آنها آلمان بیشترین واردات زرشک را دارد. ولی تمرکز کشورهای اروپایی بر خواص دارویی و بهداشتی زرشک است و از مصارف غذایی آن هنوز آگاه نیستند و تجربه‌ای در این زمینه ندارند.

 از این رو برای صادرات زرشک پفکی اعلا لازم است که مقدمات ان فراهم باشد. یعنی کشاورزان بتوانند ابتدا زرشک اعلا تولید کنند تا صادر کنند گان نیز با فراق خاطر و بدون نگرانی از تامین جنس مورد نیاز خود به وظیفه اصلی که شناساندن این میوه زیبا به دنیاست مبادرت کنند. 

 مدیر فروش خانم شادمان
شماره موبایل 09122980199
شماره دفتر 021-86046255
کانال تلگرام Zereshk_price@
پاسخگویی تلگرام barberry_abram@
پاسخگویی واتس اپ کلیک کنید
پست الکترونیکی info@abramfood.com
آدرس شرکت

تهران، یوسف آباد، خیابان ١٢، پلاک ٢٨

قیمت زرشک پفکی اعلا ، خرید زرشک پفکی اعلا ، فروش زرشک پفکی اعلا ، قیمت زرشک اعلا ،  خرید زرشک اعلا ، قیمت خرید زرشک صادراتی ، قیمت انواع زرشک پفکی و دانه اناری ، خرید زرشک در بازار مشهد، فروش زرشک در بازار تهران ، خرید زرشک خشک، قیمت زرشک پلویی