فروش زرشک خراسان جنوبی - مشکلات کشاورزان 

 بیشترین مشکلات کشاورزان و تولیدکنندگان زرشک در خراسان جنوبی به مراحل برداشت زرشک و پس از آن مربوط می‌شود. کمبود امکانات و اماکن و جایگاه‌ها برای انبار کردن زرشک و خشک کردن آن در محیطی سالم و دور از آلودگی یکی از این مسائل است که دولت باید در همیاری و سپردن تسهیلات به کشاورزان و سرمایه‌گذاران این مشکل را برطرف کند تا کشاورزان با خیال راحت به برداشت محصول خود مشغول شوند و با قیمت منصفانه که حقوق خودشان به طور کامل در آن رعایت شود برای خشک کردن یا فروش آن اقدام نمایند. 

 

فروش زرشک نیز توسط کشاورزان به مشکلات فراوانی همراه است. چون امکانات خشک کردن،  تمیز کردن  و بوجاری را ندارند معمولا  ان را به صورت تازه به فروش می رسانند. البته همه مراحل زرشک از کشاورزی ان ، تمیز کردن آن و فروش آن مراحل دشواری هستند و امید بر ان است که هر کسی که این مراحل را انجام می دهد بتواند سود متناسب با زحمت خود را داشته باشد. 

برای خرید انواع زرشک پفکی و دانه اناری با ما در تماس باشید. 

 

 

 مدیر فروش خانم شادمان
شماره موبایل 09122980199
شماره دفتر 021-86046255
کانال تلگرام Zereshk_price@
پاسخگویی تلگرام barberry_abram@
پاسخگویی واتس اپ کلیک کنید
پست الکترونیکی info@abramfood.com
آدرس شرکت تهران، یوسف آباد، خیابان ١٢، پلاک ٢٨

 

فروش انواع زرشک در تهران ، خرید انواع زرشک در تهران و تبریز، فروش زرشک پفکی و دانه اناری، خریداران زرشک عمده، فروشندگان زرشک عمده ،  خرید اینترنتی زرشک پفکی و دانه اناری، خرید آنلاین زرشک ، فروش زرشک خراسان جنوبی، فروش زرشک بیرجند و قاین