فروش زرشک بیرجند و قاین 

 

سازمان جهاد کشاورزی می‌تواند موسسه‌های پژوهشی را برای شروع تحقیقات همه جانبه در رابطه با زرشک تشویق و حمایت کند، به خصوص که خواص درمانی زرشک در تمام اجزایش از ریشه و ساقه و برگ گرفته تا میوه منعکس شده است و هیچ عضوی از زرشک بی‌مصرف نمی‌باشد. شهرهای بیرجند و قائن بیشترین تولید زرشک را در کشور رهبری می‌کنند و خیل عظیمی از ساکنین این مناطق در کار زراعت زرشک و محصولات مشابه یعنی زعفران و عناب هستند و این تحقیقات می‌تواند در ارتقای همه وجوه کشت و پرورش زرشک تاثیرگذار باشد. مسئله دیگر که در تعیین سطح کیفیت محصولاتی چون زرشک و زعفران دخیل است شیوه انتقال این محصولات به محل خشک کردن و بازار می‌باشد. میوه زرشک و زعفران هر دو از محصولات لطیف و حساسی هستند که با کوچکترین بی‌دقتی دچار حادثه و آسیب و منجر به پایین آمدن سطح کیفی محصول می‌شوند. در صورتی که مقدار زیادی از بار این محصولات روی هم قرار داده شود یا در حمل و جمع‌آوری آنها بی‌دقتی شود آسیب وارده جبران‌ناپذیر است. پس در انتقال این محصولات به بازار و در چیدن بسته‌بندی‌ها باید دقیق و محتاط بود. زرشک دارای خواص درمانی و بهداشتی زیادی است که حتی در اروپا نیز مورد توجه قرار گرفته است.

مرکز فروش اصلی زرشک در دو شهر بیرجند و قاین و روستا های تابعه می باشد. در این دو شهرستان مردمان زیاددی مستقیم یا غیر مستقیم درگیر خرید و فروش زرشک و تجارت آن هستند  ویا به گونه ای غیر مستقیم در آماده سازی یا حمل و نقل آن  در این تجارت شراکت دارند.  

قیمت عمده فروش زرشک ، خرید عمده زرشک ،  بازار فروش زرشک در بیرجند ، بازار فروش زرشک در قاین ، 

قیمت زرشک در قاینات و بیرجند ، قیمت زرشک در بازار مصلی مشهد ، قیمت فروش زرشک در بازار تهران ، قیمت خرید روز زرشک، خرید عمده زرشک پکفی و دانه اناری خراسان جنوبی ، خرید زرشک خشک ، قیمت زرشک بسته بندی شده در سوپر مارکت ، صادرات زرشک پفکی و دناه اناری ، قیمت صادرات زرشک ، فروش زرشک صادراتی ، خرید زرشک صادراتی 

 

   مدیر فروش خانم شادمان
شماره موبایل 09122980199
شماره دفتر 021-86046255
کانال تلگرام Zereshk_price@
پاسخگویی تلگرام barberry_abram@
پاسخگویی واتس اپ کلیک کنید
پست الکترونیکی info@abramfood.com
آدرس شرکت تهران، یوسف آباد، خیابان ١٢، پلاک ٢٨