مزایا و خواص زرشک - مصرف زرشک 

زرشک طرفداران زیادی در تمام نقاط ایران دارد. زرشک با طعم ترش ملایم خود به غذاها جلوه و طعم خاص می‌دهد که بدیلی برای آن نیست. زرشک پلو غذای مجلسی و خوش آب و رنگ و لذیذی است که هر ایرانی با آن آشناست. با استناد به تجربیاتی که در برخورد با خارجی‌ها کسب شده این حقیقت آشکار است که بسیاری از مردمان غیر ایرانی از غذاهای ایرانی بسیار استقبال می‌کنند و مزاجشان با این غذاهای بومی سازگار است. به همین دلیل پتانسیل زیادی برای معرفی این محصول به عنوان ماده غذایی به مردم جهان وجود دارد. موضع کنونی بازارهای دنیا در قبال دریافت زرشک به دلیل عدم آشنایی این بازارها با مصارف غذایی بی‌همتای زرشک است. رقابت با محصولات مشابه که توسط کشورهای دیگر عرضه می‌شوند باید در سرلوحه سیاست‌های دولت و سرمایه‌گذاران قرار گیرد تا زرشک را به جایگاهی در بازارهای جهانی که واقعاً شایسته آن است برسانیم.

زرشک و زعفران در تلفیق و امتزاج در بسیاری از غذاهای ایرانی طعم و رنگ و بوی بی نظیری می‌سازند که قابل سنجش با هیچ غذایی نمی‌باشد.

زرشک به غیر از زرشک پلو  با مرغ در انواع کوکوها و ته چین و دلمه و چاشنی‌ها و ترشی‌ها و شیرینی‌ها به کار می‌رود و اصالت ایرانی این غذاها را منعکس می‌کند.

گرچه اروپایی‌ها با خواص درمانی و بهداشتی زرشک آشنا هستند و انرژی و سرمایه خود را مصروف استفاده بهینه از این خواص می‌کنند اما هنوز برای شناساندن خواص دارویی و درمانی زرشک موقعیت‌های زیادی وجود دارد که در صورت توجه، آوازه زرشک مرزهای مکانی و زمانی را در می نوردد. مزایا و خواص زرشک بیشمار است.  زرشک با طبع خشک و سرد خود برای برطرف کردن گرمای اعضای داخلی بدن کاربرد دارد و طبیعت بیمار را متعادل می‌کند. میوه زرشک در خونسازی و جنگیدن با مشکلات صفرا و مثانه نافع است و ضد اضطراب و خمودی می‌باشد. برای اگاهی از قیمت زرشک با ما در تماس باشید.  کشت و سنعت آبرام مجموعه ای مناسب برای خرید زرشک پفکی ، دانه اناری، سیاه بخصوص برای مقاصد صادراتی است. 

 

 مدیر فروش خانم شادمان
شماره موبایل 09122980199
شماره دفتر 021-86046255
کانال تلگرام Zereshk_price@
پاسخگویی تلگرام barberry_abram@
پاسخگویی واتس اپ کلیک کنید
پست الکترونیکی info@abramfood.com
آدرس شرکت تهران، یوسف آباد، خیابان ١٢، پلاک ٢٨