خرید انواع کالا ها و از جمله زرشک امروزه به شیوه های مختلفی انجام می شود. از ان جمله خرید اینترنتی زرشک است. سایت های بسیاری در این زمینه برای فروش خرده زرشک فعالند. از جمله ان ها:

  • دیجی کالا
  • اکالا
  • شهروند
  • رضوی کالا
  • رد گلدن

و بسیاری دیگر از سایت های فروشگاهی و کلی فروشی. زرشک آبرام از جمله سایت های فروش عمده زرشک در ایران است. امروزه بسیاری از تجار و صادر کنندگان  نیز تامین کننده یا ساپلایر خود را از این اینترنت پیدا می کنند. البته سایر مراحل خرید و عقد قرار داد معمولا به صورت حضوری انجام می شود. 

 

هر قدر تعداد واسطه‌ها  از زنجیره خرید و فروش زرشک کمتر شوند مشتریان با کم‌ترین و مناسب‌ترین قیمت به محصول با کیفیتی دست پیدا می‌کنند. مشتریان با حذف واسطه‌ها می‌توانند به گونه ای  مستقیمتر با کشاورزان در تماس باشند و حقوق آنان را نیز رعایت کنند. چنین رویکردی بسیاری از مسائل و مشکلات کشاورزان و خریداران عمده زرشک را حل می‌کند. مجموعه تجاری آبرام با این رویکرد قیمت زرشک خود را منطبق با قیمت زرشک در شهرهای بیرجند و قائن نگه می‌دارد و با پایین آوردن  هزینه‌های حمل و نقل بار سعی می‌کند خریداران عمده زرشک را در تهران راضی نگه دارد. با مراجعه به دفتر تجاری آبرام می‌توان با کیفیت و بهای انواع زرشک از نزدیک آشنا شد و شرایط و مولفه‌های مرتبط را سنجید و بهترین و مناسب‌ترین خرید را انجام داد. منظور از قیمت زرشک در بازارهای تهران و مشهد معمولاً قیمت زرشک فله‌ای و در مقیاس زیاد است. معمولا قیمت زرشک فله‌ای نسبت به قیمت زرشک بسته‌بندی شده چند برابر ارزان‌تر است. برای آگاهی از جدیدترین خبرهای قیمت زرشک با همکاران ما در دفتر آبرام تماس بگیرید. 

خرید زرشک به صورت سنتی نیز انجام می شود.  یکی از بازار های مطرح در زمینه فروش جزیی خشکبار بازار سنتی تجریش می باشد. تجریش به دلیل واقع شدن در شمال تهران از مناطق مرفه تهران می‌باشد و به خاطر جایگاه گردشگری خود تقاضای باکیفیت‌ترین کالاها و مواد غذایی را دارد. زرشک نیز از این قاعده مستثنی نیست و در بازار تجریش با کیفیت برتر و قیمت بالاتر به فروش می‌رسد و قیمتش معمولاً تا ۲۰ درصد نسبت به قیمت زرشک در بازار تهران بیشتر است.  کشت و صنعت آتما با برند تجاری آبرام  در زمینه فروش عمده زرشک و فروش زرشک فله‌ای فعال است.  صاحبان مشاغلی مانند رستوران‌داری و هتل‌داری و همچنین صادر کنندگان محترم می‌توانند با خاطری آسوده از ضمانت خرید خود به دفتر آبرام مراجعه کنند و از قیمت مناسب و کیفیت بالای محصول ارائه شده بهره‌مند شوند. برای ارتباط بیشتر با ما با سایت زرشک آبرام به نشانی https://1zereshk.ir مراجعه کنید!  در این سایت مقالات بسیار مفصلی با محوریت زرشک خواهید یافت. از جمله بازار های فروش زرشک در تهران، خرید زرشک در تهران، فروش زرشک پفکی در بازار مشهد، خواص و مزایای زرشک، نحوه آبگیری از میوه زرشک و تولید آب میوه زرشک و بسیاری مقالات دیگر.